Direktlänk till inlägg 3 augusti 2016

Stella McCartney har "aldrig" kände modet

Av flye myfest - 3 augusti 2016 12:53

Stella McCartney har 'aldrig' 'kände modet, och tvivlade en framtida karriär inom branschen skulle vara möjligt att hon var' 'talat' 'av andra etiketter.


Den 44-åriga engelska modedesigner - som lanserade sin självbetitlade mode sortiment 2001 - har erkänt att hon kände '' talat '' av andra märken och leddes att tro en framtid i modeindustrin skulle inte vara rätt karriärväg för henne.


 


Hon berättade Daily Telegraph: '' När jag var ung, kände jag aldrig tillräckligt rik eller modet nog eller tillräckligt bra.


'' Jag kände talade till av lyx modemärken. Det fanns en frånkoppling. De fick mig att känna att vi inte var rätt för varandra. ''


Och mor till fyra - som har döttrar Reiley, fem, Bailey, nio, och söner Beckett, åtta, och Miller, 11, med sin make Alasdhair Willis - har avslöjat att hon känner sig ansvarig för sina barn som växer upp för snabbt.


På tal om hennes inflytande på sina barn, sade hon: '' Jag ser på Bailey, min nio år gammal, och hon är redan gammal bortom hennes år. Hon är mycket medveten om reklam. Vi är alla. Jag känner mig ansvarig. Jag vill aldrig främja en annons som gör att kvinnor mår dåligt om sig själva. ''


Samtidigt har den kreativa hjärnan avslöjade - som nyligen lanserat en underkläder kapsel i 2008 - har erkänt hennes kläder linjer är utformade för att göra kvinnor känner sig bekväma och enkel, och har erkänt att provtagning kommande kläder på sig själv och hennes kollegor för att testa hur lämpliga de är.


Hon förklarade: '' Jag är på väg att hjälpa kvinnor ser så bra som möjligt på minsta ansträngning, jag vill mångsidighet och komfort. Kläder som kan gå från kontoret till någonstans. Vi försöker alltid på prover på jobbet. Om ingen av oss skulle bära det, är chansen att ingen annan kommer.


'' De kan bära en klänning till kontoret utan att känna att de har plötsligt blivit denna sexuell varelse. De är mindre diktatet från sådana som mig, och det är bra. '' http://www.bulesky.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flye myfest - 29 mars 2017 10:25


  Halva av att välja en balklänning lösa på en färg att bära - men kanske inte för länge. Miami-baserade designern Adonis West kan ha snubblat på det ultimata botemedlet för klänning obeslutsamhet genom att lägga en supercool funktion till sin sen...

Av flye myfest - 1 mars 2017 03:18

  Även när en designer skapar en anpassad klänning för en 
Oscar nominerad eller presentatör, vet han eller hon inte sä
kert om det är att vara sliten. I själva verket finns det ingen räknar dessa ky
cklingar tills kändisen kliver ut på röda mattan...

Av flye myfest - 13 oktober 2016 13:00

     Efter ditt bröllop slutade, ville du förmodligen aldrig ta av din klänning. Mellan månaderna av söka för den rätta klänningen, ändlösa beslag och hundratals dollar spenderas på din klänning, vi klandrar dig inte. Och du är inte den enda som ...

Av flye myfest - 31 augusti 2016 08:57

förvirrad av klädkod (Ja, det fortfarande är en) för ditt sp
eciella evenemang, vi kan avkoda den.   Vi har ringt i experter att hjälpa dig att undvika eventuella b
röllop dag fadäser och erbjuda några sätt att spara pengar p
å ditt bröllop klädsel. ...

Av flye myfest - 10 augusti 2016 10:22

  En österrikisk man sa att efter sin flickvän på fem år höl
l släppa antydningar om atthon ville gifta sig, han beslöt a
tt inte bara skulle han föreslår, han skulle också överraska henne med ett bröllop.   Jürgen Bogner berättade ABC News att d...

Ovido - Quiz & Flashcards